Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

"Ωμός εκβιασμός της ΕΡΓΟΣΕ...με απώλεια της νέας γραμμής"!


Την έντονη αντίδραση του Υποψήφιου Βουλευτή Αχαΐας της ΝΔ Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου προκάλεσε η χθεσινή πρωτοβουλία της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ να ζητήσει αιφνιδιαστικά από τον Δήμο Αιγιάλειας την έγγραφη παρέμβασή του, ενάντια στις προσφυγές κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Διακοπτού προς το Συμβούλιο της Επικρατείας για τη χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου- Πατρών, με το αιτιολογικό της απρόσκοπτης συνέχισης του έργου.Κατόπιν αυτού,ο Πολιτευτής με καταγγελτικό λόγο απέστειλε στα ΜΜΕ την παρακάτω δήλωση:

"Λίγες ημέρες μετά τις καταστροφές που προκλήθηκαν από πλημμυρικά φαινόμενα σε Αιγείρα, Ακράτα, Διακοπτό κ. ά εξαιτίας των ελλειμματικών τεχνικών έργων της ΕΡΓΟΣΕ στην περιοχή, παρά τις έγκαιρες έγγραφες προειδοποιήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών, η ίδια η ΕΡΓΟΣΕ, αντί να ζητήσει δημόσια συγνώμη για τις ζημιές που επέφερε αναμφισβήτητα υπ' ευθύνη της αναλαμβάνοντας και το τεράστιο μερίδιο αποκατάστασης των σοβαρών βλαβών, έρχεται να ποδηγετήσει ανεπίτρεπτα τις νομικές προσφυγές κατοίκων κατά της χάραξης του μεγαλόπνοου έργου, υπό την απειλή απώλειάς του! Δεν νοείται δημοκρατικό κράτος, όταν δημόσιος φορέας του, ο οποίος "καρκινοβατεί" ένα μεγάλο έργο επί πολλά χρόνια αλλάζοντας - αλλού μικροπολιτικά κι αλλού όχι - τον επίσημο σχεδιασμό του, να εμφανίζεται σήμερα ως "μπαμπούλας" και να απειλεί μια ολόκληρη κοινωνία - ούτε λίγο ούτε πολύ - με οριστική απένταξη του έργου αν ο οικείος δήμος δεν παρέμβει στο ΣτΕ υπέρ του! Σε μία περίοδο που τα μεγάλα έργα υποδομής είναι "σανίδα σωτηρίας" για τη χώρα, η ΕΡΓΟΣΕ θέτει εκβιαστικά διλήμματα στην περιοχή της Αιγιάλειας κι αύριο προφανώς και σε παρόμοιες περιοχές της Πάτρας. Δυστυχώς σε μία χώρα  που καταλύεται ακόμα και το δικαίωμα προσφυγής πολιτών ή θεσμικών φορέων στη δικαιοσύνη με επιχειρήματα εκβιαστικά, σ' αυτή τη χώρα κινδυνεύει πλέον η ίδια η δημοκρατία! Αρκετά διλήμματα έχουν μπει στο λαό από τους "επιδρομείς" της Ευρώπης και δυστυχώς αυτά συνεχίζονται από κρατικούς μηχανισμούς. Δεν πάει άλλο! Λυπάμαι πραγματικά για την "υποδούλωση" σε τέτοιες πρακτικές με το σκεπτικό ...του να μην γίνει ένα έργο χρήσιμο για τα επόμενα εκατό χρόνια, όπως το προκείμενο της νέας σύγχρονης γραμμής του τρένου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου