Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Ουδέν σχόλιο" για τις δηλώσεις του Ν.Νικολόπουλου! - ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ...ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΕΜΑΙL


 Με αφορμή τις ραδιοφωνικές δηλώσεις του Βουλευτή Αχαΐας της ΝΔ Νίκου Νικολόπουλου, που διαψεύδει την πληροφορία περί φραστικού επεισοδίου σε βάρος του επίσης Βουλευτή της ΝΔ στο νομό Μιχάλη Μπεκίρη έξω από τον Μητροπολιτικό Ναό της Πάτρας και σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Πολιτικού μας Γραφείου πως ο αποστολέας με "ψευδώνυμο" του ψεύτικου email με το άνω δήθεν περιστατικό, είναι ο ίδιος με ανάλογο ψεύτικο  email - με ψευδές και συκοφαντικό περιεχόμενο -κατά του Πολιτευτή της ΝΔ Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου προ καιρού, ο ίδιος ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, κληθείς - από πολλά Μ.Μ.Ε να σχολιάσει τις διευκρινιστικές δηλώσεις του κ. Βουλευτή, αρκέστηκε να πει:

"Ουδέν σχόλιο! Δεν είμαι στην πολιτική για ν' ασχολούμαι με συναγωνιστές μου - τους οποίους έχω μάθει να τιμώ όσο πρέπει - και πολύ περισσότερο για να συμμετέχω σε "παραπολιτικά" παιχνιδάκια! Απλά αντιδρώ και θ' αντιδρώ στο ψέμα, τη συκοφαντία και τις αθέμιτες προεκλογικές κινήσεις κάποιων. Η Ν.Δ μας έχει όλους ανάγκη και δεν μπορεί να την πληγώνουν ανόητες ατομικές και κουτοπόνηρες πράξεις! Απαιτείται περισσότερο - παρά ποτέ - ουσιαστική πολιτική στάση, ομόθυμη και παλικαρίσια.Δεν είναι η ώρα για ...να "παίξουμε τις κουμπάρες" με σχολιάκια και διαρροές της πλάκας! Δεν πολιτεύτηκα  ουδέποτε έτσι. Είμαι αυτός που είμαι , δεν ενοχλώ κανέναν, προβάλλω με καθαρότητα τις πολιτικές μου απόψεις και το πρόσωπό μου και δεν φοβάμαι τον κόσμο, ούτε τους συνυποψηφίους μου. Η κοινωνία μας έμαθε, μας μαθαίνει,μας παρακολουθεί, ξέρει και θα μας κρίνει κατάλληλα"!     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου